Dobro došli!

Mir i dobro!

Hrvatska kapucinska Provincija sv. Leopolda Bogdana Mandića svoje malo (tzv. dječačko) sjemenište ima pri samostanu u Varaždinu. U njega se primaju i odgajaju oni mladići koji u sebi nose klicu duhovnog poziva i koji žele biti braća kapucini.Ono je odgojna, ali i obrazovna ustanova za one mladiće koji poslije, osnovne, srednje ili u srednjoj školi osjete želju da postanu svećenici i/ili redovnici.
Od 2006. godine u sklopu
http://www.kapucini.hr/ nalazi se i odjeljak, tj. ova stranica o našem sjemeništu, na kojoj želimo približiti zainteresiranima naš život i rad kroz tekst i fotografiju. Od proljeća 2007. godine ova je stranica obnovljena i funkcionira poput sjemenišnog bloga unutar web stranice Hrvatskih kapucina. Svim čitateljima želimo ugodno druženje s nama, a uskoro vas očekuju mnogi novi sadržaji...

Sjemeništarci 2007/08

Sjemeništarci 2007/08
PROSTOR DUHA
POGLEDAJTE GALERIJE FOTOGRAFIJA OD RAZLIČITIH DOGAĐAJA U SJEMENIŠTU
TE OSTALE MULTIMEDIJALNE SADRŽAJE

PRIJAVITE SE U KNJIGU GOSTIJU I OSTAVITE SVOJ KOMENTAR, VIDEO ILI FOTOGRAFIJU NA DNU OVE STRANICE!

DUHOVNI POZIV

četvrtak, listopada 23, 2008

MOJ PRVI TJEDAN KOD KAPUCINA U SJEMENIŠTU

Moj dolazak u sjemenište bio je 31.09.2008. navečer.
Došao sam u samostan u kojem me je dočekao svećenik koji je imao dužu bradu i pokazao je put u sobu.Tog većenika sam najviše zapamtio po tome što ima bradu,a pošto me je prvi dočekao najprije sam za njega znao.Ponedjeljak u jutro probudila je me jaka zvonjava i nisam znao gdje ću ići. Otišao sam na molitvu pa sam onda sa svećenicima otišao na doručak.Za tim doručkom sviju sam upoznao.Poslje doručka pošao sam u školu.Kada sam došao iz škole razgledao sam samostan.Razgledao sam sve dijelove u samostanu i zanimao me život u samostanu. Uvijek sam se pitao kako je svećenicima u samostanu i kako oni žive.
Ostale dane kroz tjedan upoznavao sam ljude.Pošto nikad nisam bio u Varaždinu sve mi se činilo neobično,no s vremenom sam se privikao prostoru i ljudima. Kroz prvi tjedana spoznao sam više nego kroz svojih petnaest godina.Pošto sam dječak sa sela život u većem gradu činio mi se težak, no s vremenom sam se uklopio u takav život. Svršetak mog prvog tjedna se brzo približio. Kroz ovaj prvi tjedan spoznao sam i iskusio duhovnost čovjka i ljudi samostanu i oko njega.Moj prvi tjedan kod Kapucina u sjemeništu bio je jedan od najboljih dana u mom životu.

Radovan Baketarić.

Ostavite video komentar

Knjiga gostiju

Mir i dobro! Možete se prijaviti u knjigu gostiju, ostaviti svoj komentar ili pozdrav, te koju fotografiju ili video. Kliknite na "sign this guestbook" i dobro došli, hvala vam što ste nam se javili!